Samsung si v sérii reklám opäť robí srandu z iPhonu

Samsung zverejnil tri nové videá, v ktorých hovorí o iPhone X. Galaxy S9 v nich však chýba.

Ako je už u Samsungu zvykom, opäť sa porovnáva so svojim najväčším konkurentom. Po poslednej kampani, v ktorej upozorňoval na fakt, že takmer štyri roky starý iPhone 6 je pomalší, než jeho vlajková loď, cez víkend vydal ďalšie videá zo série „Ingenius“.

Paroduje v nej zamestnanca Apple Storu, ktorý odpovedá na otázky zákazníkov a na paškál si berie ako inak absenciu slúchadlového jacku či kameru. Nechýba ani verná maketa predajne, modré tričko s jablkovým logom a prominentne umiestnený iPhone X.

https://www.youtube.com/watch?v=7trMPJNBV20

Prečo by ste si podľa Samsungu mali kúpiť jeho Galaxy S9? Má 3,5 mm jack, rýchlonabíjačku v balení, lepšie skóre fotoaparátu v prestížnom teste DxOMark a rýchlejšie pripojenie na internet. A ako ten S9 vlastne vyzerá? Kto vie. V reklame ho ani na sekundu neuvidíte.

https://www.youtube.com/watch?v=PTntzNhTTsE

https://www.youtube.com/watch?v=-O_MjXbX3VA

https://www.youtube.com/watch?v=nxi0AtBVRZE

komentáre
  1. Jj, presiel som na A5 pred rokom a som velmi spokojny pre ovela vacsiu konektivitu, otvorenost a tvarnost, skvely OLED, nizka cena, odolnost, ale najma gps appky ako Lokus, ktore nie su na iOS, an inic zrovnatelne. Zatial mam MacbookPro a A5 som uspene integroval s nim.

    0
    0
  2. Samsung sa smeje, keby Apple prestal vyrábať iPhone, tak ho Samsung nikdy nedobehne ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Samsung, SI NA SMIECH

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.