Apple zdieľal dvojicu spotov na Grammy a prvé reklamy na HomePod

Na YouTube Apple nahral niekoľko nových reklamných videí. Všetky sú zamerané na hudbu.

Pred zajtrajším prenosom hudobných ocenení Grammy Apple zverejnil dvojicu videí, ktoré počas ceremónie odvysiela. V oboch hrajú hlavnú úlohu Animoji, po vzore populárnych karaoke videí, ktoré sa po vydaní iPhonu X začali šíriť internetom. Animované emotikony spievajú songy Redbone od Childish Gambina a Stir Fry od Migosa.

https://youtu.be/hS18Zxpd6E0

https://youtu.be/5GUc4FewMjk

Apple taktiež zverejnil štvoricu kratučkých spotov na HomePod. Ide o prvé reklamy na smart reproduktor, ktoré v 15-tich sekundách prezentujú rôznymi spôsobmi animovaný text HomePod, nasledovaný niekoľkými krátkymi zábermi na samotný produkt.

Doprevádzajú ich skladby Ain’t I (Lizzo), DNA (Kendrick Lamar), Holy Water (Hembree) a All Night (Big Boi).

https://youtu.be/bt2A5FuaVLY

https://youtu.be/45zPQ3fNIUs

https://youtu.be/t9WTrzEkCSk

https://youtu.be/5htW8mi7rnE

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence vstúpi do EÚ v apríli 2025

Zdá sa, že redesignovaný Mac mini je najväčšou tohtoročnou novinkou, inak sa všetko nesie v duchu príprav na hardvér kompatibilný s Apple Intelligence. Lenže tá bola ohlásená iba pre krajiny mimo EÚ vzhľadom na lokálne regulácie.