Apple ponúka pre Apple Watch Series 2 s deformovanou batériou opravu zdarma

Nie len iPhone, ale teraz už aj Apple Watch trpia novou chybou. Naštastie nie všetky modely. Pre nový problém s batériou bude Apple zdarma opravovať vybrané modely Apple Watch Series 2, ktoré sa nezapínajú alebo majú “nafúknutú” batériu. Jedná sa o súčasť nových servisných podmienok a nového servisného programu.

“Apple zistil, že za určitých podmienok sa niektoré zariadenia Apple Watch Series 2 nemusia zapnúť alebo sa z ničoho nič môže nafúknuť ich vstavaná batéria.” Takto opísal Apple nový problém v internej správe, ktorú rozoslal do Apple Storov a k poskytovateľom autorizovaného servisu Apple na celom svete. V dokumente s označením SN4534 v GSX internom portáli Apple sa píše, že “Apple bude servisovať postihnuté zariadenia zdarma”. Zákazníci so zariadeniami, ktorých sa týka tento problém, budú mať právo nechať si ho opraviť do troch rokov od dátumu predaja.

Nafúknutá batéria môže zamedziť zapnutiu Apple Watch, či dokonca spôsobiť vytlačenie displeja z rámu. Fotky poškodenia zavesili zákazníci na Apple Support Communities a na fóra stránky MacRumors. Primárne sa problém ale týka prvej generácie uvedenej do predaja v roku 2015. Spôsobilosť zariadení je obmedzená na akékoľvek 42mm Apple Watch Series 2 modely vrátane Sport, Edition, Hermès a Nike+ variant, ktoré prejdú vizuálno-mechanickou inšpekciou a uznajú sa ako vadné (podľa dokumentu číslo OP1977). Tento program nijakým spôsobom neovplyvní záruku zariadenia.

Tento nový servisný postup sa netýka pôvodných Apple Watch, Series 1 a Series 3, alebo 38mm modelov. Avšak pred pár rokmi Apple spustil podobný, bezplatný  servisný postup pre pôvodné Apple Watch, ktoré mali nafúknutú batériu po dobu troch rokov od kúpy zariadenia.

Zákazníci, ktorým sa tento problém stal, môžu kontaktovať podporu Apple cez ich webové stránky, navigovať do Apple Watch -> Battery, Power, and Charging -> Bring in for Repair, aby si naplánovali servisné stretnutie v Genius Bare v Apple Store.

Pre slovenských a českých zákazníkov je potrebné, pokiaľ sa vás táto výmena týka, si dohodnúť stretnutie (telefonicky, mailom) s autorizovaným technikom u ktoréhokoľvek Apple Premium Reseller v okolí. Musíme ale upozorniť, že výmena sa nebude konať na počkanie. Zariadenie bude odosladné do Apple centra na certifikovanú výmenu.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť