Microsoft predstavil novú generáciu svojho laptopu, Surface Book 2

Microsoft dnes predstavil nástupcu svojho hybridného laptopu Surface Book. Prináša nové vnútornosti a taktiež väčšiu uhlopriečku.

Navonok sa nový Surface Book 2 od svojho predchodcu takmer vôbec nelíši, pod kapotou však nájdeme veľké zmeny. Obsahuje štvorjadrové Intel Core procesory ôsmej generácie a rôzne hardvérové konfigurácie až po výkonnú Nvidia GeForce GTX 1060, či 16 GB RAM. Microsoft tvrdí, že nový Surface je päťnásobne výkonnejší než predošlá generácia a dvakrát taký rýchly ako najnovší MacBook Pro.

Spoločnosť taktiež uvádza úctyhodných 17 hodín výdrže na jedno nabitie. Novinkou sú uhlopriečky, Surface Book je odteraz dostupný vo 13,5“ a 15” verzii. Oba modely obsahujú dva klasické USB-A porty, čítačku SD kariet, 3,5 mm slúchadlový jack a jeden USB-C (nie Thunderbolt 3) port.

Hybridné telo s odnímateľným dotykovým displejom, ktorý zároveň slúži ako tablet, sa Microsoft snaží predať kreatívnym profesionálom. Tí boli dlho špecialitou Applu, s dlho očakávaným a napriek tomu kontroverzným príchodom nových MacBookov Pro je však stále veľká časť zákazníckej základne nespokojná. Microsoft tak ponúka solídnu a výkonnú alternatívu pre všetkých, ktorí zvažujú prechod na Windows ekosystém.

Podobná novým MacBookom je aj cena. Najlacnejšia 13,5“ varianta začína na 1 499 dolároch, avšak obsahuje staršiu siedmu generáciu Intel čipov. Za ôsmu generáciu Core i7 s GeForce GTX 1050 grafikou si zaplatíte už 1 999 dolárov a 15” model s GeForce GTX 1060 je dostupný od 2 499 dolárov. Viac informácií, ako aj rôzne konfigurácie, môžete nájsť na webe Microsoftu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.