Technická podpora, akú ponúka Apple, by mala byť vzorom pre mnohé iné firmy na trhu. Sám som mal veľmi príjemnú dobrú skúsenosť s reklamáciou iPhonu, ktorá trvala len 4 dni a skončila výmenou za nový kus. To je však nič oproti tomu, ako Apple majstrovsky poriešil servis 30 rokov starého Macintoshu.
Problém so starým počítačom bol v podstate stručný: nefunguje a nie je jasné, čo sa pokazilo. Apple však bol z nejakého dôvodu pripravený aj na takýto scenár, pretože zamestnanec Genius Baru dokázal 30-ročnú mašinku opraviť a sprevádzkovať! Mac má ešte v budúcnosti obdržať nové komponenty, na čom sa už majiteľ dohodol s Applom. Podmienkou je, aby si majiteľ, Ewen Rankin, zohnal náhradné komponenty a Apple mu ich následne namontuje do počítača. Pravdepodobne to bude platený servis, ale vo výsledku sa môžu zamestnanci tešiť na zaujímavý zážitok.
Took My 30yo MacSE to a Genius Bar Appointment today and yep… @Apple got it running pic.twitter.com/d6BGozvVsq
— Ewen Rankin (@EwenRankin) February 10, 2017