Dodávky iPhonu X budú veľmi slabé

Do konca tohto roka sa ku zákazníkom dostane iba 20 miliónmi kusov iPhonu X, z čoho vyplýva, že dostupnosť počas sviatkov a nákupnej sezóny bude veľmi nízka.

Vyššie uvedené číslo je iba polovica, ktorú Apple plánoval vyrobiť ešte do konta tohto roka. Takáto nedostatočne nízka produkcia iPhonu X je spôsobená výrobnou komplikáciou s TrueDepth kamerou a 3D systémom rozpoznávania tváre, ktoré sú hnacím motorom Face ID a Animoji. Dobrou, ale zároveň aj zlou správou je, že dodávatelia pre Apple pravdepodobne zvýšili svoju produkciu ale iba po obmedzenú dobu a to iba do konca septembra. iPhone X sú aktuálne vyrábané približne 10 miliónov kusov za mesiac.

Povráva sa, že Apple začal jednať s ostatnými výrobcami ohľadne dodatočnej výroby určitých súčastí, čo by mohlo podľa správ rapídne zvýšiť produkciu. Napríklad Jeff Pu, analytik Yuanta Investment Consulting predpovedal, že v prvej vlne predaja bude dostupných 45 miliónov kusov iPhonu X. Avšak jeho najnovšia predpoveď odhaduje iba 36 miliónov kusov dostupných do konca roka.

Analytik Ming-Chi Kuo z KGI Securities zo začiatku predpovedal 30-35 miliónov vyrobených kusov. Neskôr svoju predpoveď znížil na 25-30 miliónov kusov. Očakáva, že do začiatočných vĺn sa dostane 2-3 miliónov kusov. Predobjednávky iPhonu X začínajú v piatok o 00:01 pacifického času na stránke apple.com. Oficiálne sa predaj začína 3. novembra.

komentáre
  1. Len aby sa nestalo, ze ked uz dodavky budu normalne, nikto uz nebude chciet 3/4 roka stary telefon. Zacina sa nam Apple Keynote menit na Dreamnote alebo ForgetNote :-)

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.