Apple na švajčiarske súdy podal žalobu na spoločnosť Swatch, ktorá vo svojich propagačných materiáloch začala používať slogan “Tick Different”.
Podľa Applu ide o priamu narážku na ich ikonickú kampaň z konca 90-tych rokov “Think Different”. Aby spoločnosť v súdnom spore zvíťazila, bude porote musieť preukázať, že aspoň 50 percent potenciálnych zákazníkov si slogan Swatchu asociujue s produktami od Applu.
Švajčiarský výrobca hodiniek však tvrdí, že podobnosť marketingoývch sloganov je čisto náhodná a vychádzajú s ním zo svojej staršej frázy “Always Different, always new”, ktorú používali ešte v 80-tych rokoch. “Tick Different” môžeme momentálne nájsť na modeloch Bellamy, ktoré ponúkajú NFC čip určený na bezkontaktné platby.
Nejde pritom o prvý konflikt medzi oboma spoločnosťami. Ešte pred oficiálnym predstavením Apple Watch sa hovorilo o spolupráci oboch spoločností na smartwatch zariadení, nič z toho však napokon nebolo. Swatch si pred príchodom hodiniek od Applu zaregistroval obchodnú známku iSwatch a neskôr sa spoločnosti v Spojenom kráľovstve podarilo zablokovať obchodnú známku “iWatch”.