Apple stanovil, že niektoré modely Apple Watch Series 3 majú chybu, ktorá spôsobuje “okrajové pruhy”, ktoré sa na displeju ukážu až po nejakom čase.
V internej správe rozšírenej medzi Genius Barmi a poskytovateľmi Apple Authorized Service Apple oznámil, že táto chyba “okrajových pruhov” bude servisovaná ako akákoľvek iná závada Apple Watch. Tým, že je táto vada továrenského charakteru a nie spôsobená užívateľom, mala by byť a bude opravená zadarmo, tak ako každá továrenská chyba spadajúca do podmienok dvojročnej záruky.
Ďalej sa v správe dá vyčítať, že chyba je spájaná s GPS modelmi, pričom LTE (cellular) modelov sa to netýka. LTE modely majú iný postup zostavovania displejov a integrovanú anténu. To je pravdepodobnou príčinou, prečo sa LTE modely tejto chybe vyhýbajú.
Ak si chce zákazník tento problém overiť, zamestnanec Genius Baru alebo poskytovateľa Apple Authorised Service požiada zákazníka, aby na displeji pošúchal prstom, čo by malo donútiť vadu sa prejaviť. Ak sa ale neobjavia žiadne “okrajové pruhy”, pokyny spoločnosti Apple hovoria, aby sa displej vyčistil a následne aby zákazník dýchal na displej a vytvoril tak vlhkosť, čím by mal spôsobiť prejavenie vady.
Interná správa Apple nepotvrdzuje žiadnu špecifickú príčinu tejto vady. No podľa vyššie uvedených krokov sa zdá, že “okrajové pruhy” sú spôsobené zbierajúcou sa vlhkosťou pod displejom.