Vo februári Apple pre svojich zamestnancov usporiadal súťaž, ktorej cieľom bolo zvýšiť ich fyzickú aktivitu.
30-dňová súťaž pozostávala z uzatvárania farebných fitness kruhov na Apple Watch. Tie merajú pravidelné státie, pohyb a cvičenia a zobrazujú ich v trojici farebných ukazovateľov, ktoré postupne každým dňom zapĺňate. Zamestnanci, ktorým sa podarilo splniť stanovené ciele, získali bronzový, strieborný, alebo zlatý odznak a tričko, oba s motívom fitness kruhov. Na tričkách nájdeme frázu “Close the Rings Challenge 1.0”, čo napovedá, že zrejme nejde o poslednú takúto súťaž.
https://twitter.com/sherazkhan/status/850102930581663744
Zamestnanci sa už s výhrami stihli pochváliť na sociálnych sieťach. Okrem vecných cien dostali aj kartičku s motivačným odkazom.
„Vitaj v klube víťazov!
Dokázal si to. Dokončil si Close the Ring Challenge a tento odkaz je toho dôkazom. Nos ho, vystav ho, alebo si ho zaves na chladničku.
Nech je pripomienkou toho, že aj keď súťaž skončila, tvoj zdravší životný štýl ešte len začína.“
Podobnú “súťaž” sprístupnil Apple v minulosti aj pre verejnosť. Počas Dňa vďakyvzdania vyzýval majiteľov Apple Watch, aby zabehli 3 míle a začiatkom roka zas ľudí motivoval, aby sa prvý januárový týždeň každý deň pokúsili uzatvoriť všetky tri fitness kruhy. Každý kto výzvu dokončil, odomkol na svojich hodinkách špeciálny virtuálny odznak.