Apple včera zdieľal tri nové videá, ktoré sú časťou jeho aktuálnej reklamnej kampane na Twitteri.
Užívatelia prostredníctvom tweetu zdieľajú problémy, ktoré sa Apple rozhodol riešiť s iPadom Pro. „Skutočné problémy… zodpovedané“ je názov tejto kampane. Všetky videá majú 15 sekúnd, čo je ideálna veľkosť na zdieľanie na sociálnych sieťach, kde sú v podstate aj videá zavesené.
Prvé video zobrazuje tweet, na ktorom je napísané „My laptop weighs five milion tons..“ (Môj počítač váži milión kíl), čo je použité na vyzdvihnutie váhy iPadu Pro (niečo okolo pol kila) a jeho schopnosti spúšťať aplikácie ako je Excel a PowerPoint.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=I09yhEv-mJ8
V druhom videu si užívateľ Twitteru sťažuje na to, že chce „vypadnúť“ zo svojej internátnej izby. Apple výstižne odpovedá a problém opäť rieši iPadom Pro. „Well, get out of there! You know your iPad Pro can hold your textbooks and notes so you can study just about anywhere.“ (No, tak odtiaľ choď preč! Vieš, že v tvojom iPade Pro môžeš mať knihy, učivo a poznámky, čiže môžeš študovať kdekoľvek).
https://www.youtube.com/watch?v=ued_jtknvws
Tretie video obsahuje tweet, v ktorom je problémom slabá batéria laptopu počas letu v lietadle. Apple preto poukazuje na celodennú výdrž batérie iPadu Pro.
Apple realizuje svoju Twitter reklamnú kampaň od februára. Využíva skutočné tweety od skutočných ľudí ale vo videách používa hercov a ich hlasy na reprodukovanie tweetov. Videá sa tiež sústredili aj na Apple Pencil, respektíve na jej schopnosti písania poznámok, veľkosť, prenosnosť a široké spektrum podporovaných aplikácií.