Apple oznámil dátum konania WWDC 2017

Apple práve oznámil dátum každoročnej júnovej konferencie pre developerov. WWDC 2017 sa bude konať 5. až 9. júna, tentoraz v McEnery Convention Center v kalifornskom San Jose.

WWDC sa tak po štrnástich rokoch vracia do San Jose – naposledy sa tu konferencia uskutočnila ešte v roku 2002. Od roku 2003, až po minulý ročník bolo destináciou udalosti San Francisco. Podľa Phila Schillera, VP marketingu, je dôvod na túto zmenu jednoduchý. San Jose je bližšie k sídlu spoločnosti v Cupertine, čo uľahčí logistiku akcie a taktiež zvýši účasť zamestnancov. ktorí si už nebudú musieť kvôli cestovaniu brať deň voľna.

Rozsah konferencie ostáva nezmenený, zúčastní sa jej približne 5 000 vývojárov a 1 000 zamestnancov Applu. Ako každý rok, lístky budú predmetom žrebovania, do ktorého sa treba prihlásiť do konca marca. Výhercovia si ich následne budú môcť zakúpiť za sumu 1 599 dolárov. Ak ste developer aplikácií pre Apple platformy, viac informácií nájdete na oficiálnych stránkach konferencie.

wwdc-2017-venue
Budova McEnery Convention Center, v ktorom sa bude WWDC 2017 konať.

WWDC je, ako každý rok, miestom predstavenia novej generácie operačných systémov. Očakávame tak odhalenie iOS 11, macOS 10.13, watchOS 4 a tvOS 11. V minulosti bol na konferencii predstavený aj hardvér, napríklad v podobe prvých generácií iPhonu, či Retina MacBooku Pro, takže zatiaľ nie sú vylúčené ani nové produkty. Netreba tiež zabúdať na služby – po minulé roky napríklad iCloud či Apple Music.

Úvodná keynote WWDC 2017 bude streamovaná naživo cez web Applu, či aplikáciu pre iOS a Apple TV.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.