Ak chcete poriadne zarobiť na App Store, máme pre vás radu. Vytvorte hru.
Američania, ktorí vlastnia iPhone za minulý rok priemerne minuli $35 na aplikácie a mikrotransakcie v aplikáciách. Peniaze zákazníkov išli do aplikácií so zameraním na edukáciu, produktivitu, avšak väčšina aj tak išla na hry. Marketingová firma Sensor Tower odhadla, že na konci minulého roku mala spoločnosť Apple v Spojených Štátoch okolo 110 miliónov aktívnych užívateľov. Nie je prekvapením, že najlepšími aplikáciami sú hry. No rozdiel medzi tým, koľko peňazí minuli ľudia na svoju hlavnú kategóriu a druhotnú kategóriu je vcelku zaujímavý.
Podľa informácií z $35, ktoré užívatelia minú, ide $25 na hry a zvyšok do druhotnej kategórie. Na muziku sa priemerne minulo asi $3.40, čo je menej ako 1/6, ktorá bola minutá na hry. Na sociálne siete sa priemerne minulo $1.80, kým na zábavu a životný štýl sa minulo $1 a $0.40. Štúdie marketingovej firmy taktiež odhalili koľko aplikácií bolo stiahnutých z rozličných kategórií. Priemerný užívateľ iPhonu má nainštalovaných 10,5 hier v zariadení, čo je dvojnásobok druhotnej ka tegórie.
Z týchto výskumov vyplýva, že ak chcete na niečom v App Store zarobiť, tak sú to hry. Informácie, ktoré boli použité na výskum, pochádzali od spoločnosti Sensor Tower a boli výhradne zozbierané v Spojených Štátoch Amerických. Tým pádom nemôžeme hovoriť výskume v globálnej mierke.