Zárobok na App Store? Tvorba hier.

Ak chcete poriadne zarobiť na App Store, máme pre vás radu. Vytvorte hru.

Američania, ktorí vlastnia iPhone za minulý rok priemerne minuli $35 na aplikácie a mikrotransakcie v aplikáciách. Peniaze zákazníkov išli do aplikácií so zameraním na edukáciu, produktivitu, avšak väčšina aj tak išla na hry. Marketingová firma Sensor Tower odhadla, že na konci minulého roku mala spoločnosť Apple v Spojených Štátoch okolo 110 miliónov aktívnych užívateľov. Nie je prekvapením, že najlepšími aplikáciami sú hry. No rozdiel medzi tým, koľko peňazí minuli ľudia na svoju hlavnú kategóriu a druhotnú kategóriu je vcelku zaujímavý.

apple_get

Podľa informácií z $35, ktoré užívatelia minú, ide $25 na hry a zvyšok do druhotnej kategórie. Na muziku sa priemerne minulo asi $3.40, čo je menej ako 1/6, ktorá bola minutá na hry. Na sociálne siete sa priemerne minulo $1.80, kým na zábavu a životný štýl sa minulo $1 a $0.40. Štúdie marketingovej firmy taktiež odhalili koľko aplikácií bolo stiahnutých z rozličných kategórií. Priemerný užívateľ iPhonu má nainštalovaných 10,5 hier v zariadení, čo je dvojnásobok druhotnej ka tegórie.

ios-revenue-per-device

Z týchto výskumov vyplýva, že ak chcete na niečom v App Store zarobiť, tak sú to hry. Informácie, ktoré boli použité na výskum, pochádzali od spoločnosti Sensor Tower a boli výhradne zozbierané v Spojených Štátoch Amerických. Tým pádom nemôžeme hovoriť výskume v globálnej mierke.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.