V Spojených arabských emirátoch je Apple jednou z najlepších značiek

Spoločnosť Apple opäť porazila Samsung a získala tak jeho miesto ako jedna z najlepších značiek v Spojených arabských emirátoch. Apple sa usadil na treťom mieste. Samsung padol z tretieho miesta na štvrté. A jeho miesto teda drží zatiaľ Apple. Rebríček s názvom United Arab Emirates‘ Annual BrandIndex Buzz Rankings, ktorý umiestnil Apple na tretie miesto vyšiel pred pár dňami a prekvapil množstvo ľudí.

Men are silhouetted against a video screen as they pose with Samsung Galaxy S3 and iPhone 4 smartphones in this photo illustration taken in the central Bosnian town of Zenica, May 17, 2013. REUTERS/Dado Ruvic (BOSNIA AND HERZEGOVINA - Tags: BUSINESS TELECOMS) - RTXZQ3W

Avšak tento rebríček neprekvapila užívateľov, ktorí sledovali rast obľúbenosti značky Apple v Spojených arabských emirátoch. Spoločnosť sa už v októbri nachádzala na prvom mieste v inom rebríčku s názvom „Top 10 Most Intimate Brands in the U.A.E“.

V roku 2015 Apple postavil v tejto lokalite prvé dve kamenné predajne Apple Store s neuveriteľnými 50,000 štvorcovými metrami. Jeden sa nachádza v Mall of the Emirates v Dubaji a druhý v Yas Mall v Abu Dhabi.

Zaujímavosťou je, že samotná značka Apple si drží tretie miesto ale priamy produkt, ktorým je iPhone sa drží až na 7 mieste.

apple-vs-samsung2

Celý rebríček United Arab Emirates‘ Annual BrandIndex Buzz:

  1. Emirates
  2.  WhatsApp
  3.  Apple
  4. Samsung
  5.  Google
  6.  Facebook
  7.  iPhone
  8.  YouTube
  9.  Etihad Airways
  10.  Emaar

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.