Nintendo aj Apple očakávali, že Super Mario Run bude megahit. Inak zrejme neexistuje dôvod, prečo by Apple dal ľuďom možnosť “predobjednávky”. Ale vyzerá to, že hype upadol veľmi rýchlo vďaka vysokej cene.
Odomknutie plnej hry a teda všetkých levelov stojí až 10€, čo rozhodne nie je prívetivá cena pri mobilnej hre. Tu sme zvyknutí na oveľa nižšie ceny a už keď niečo stojí 4,99€, tak to privádza človeka do dilemy, či to kúpiť alebo nie. Nintendo však posadilo latku vyššie a cenu prispôsobilo sile značky. Čo sa zjavne ukázalo ako krok vedľa, keďže Super Mario Run má teraz priemerné hodnotenie 2,5 z 5.
Drvivá väčšina recenzií hre vyčíta vysokú cenu a nutnosť byť neustále pripojený k internetu, vďaka čomu si hru nemôžu zahrať v lokalitách so slabým signálom. Vysokú cenu však Nintendo zdôvodňuje tým, že rodičia môžu mať istotu, že tento jednorázový in-app poplatok im zaručí, že budú mať odomknutú celú hru a ich deti neminú stovky či tisíce dolárov ako pri iných free-2-play hrách, ktoré sú dostupné na mobily. S menším pochopením sa však Nintendo stretlo u rodičov, ktorí takto musia hru kúpiť niekoľkokrát, pretože sa na in-app poplatok nevzťahuje rodinné zdieľanie.
Negatívne ohlasy na cenu hry sa dotkli aj akcií. Akcie vývojárskeho štúdia DeNA klesli o 14%, zatiaľ čo akcie Nintenda klesli o 13%. Čo sa však týka celkovej popularity, Super Mario Run zaznamenal doposiaľ najväčší launch v histórii App Storu. Za prvý deň si hru stiahlo cez 10 miliónov ľudí, pričom zarobila 4 milióny dolárov hneď v prvý deň. Celkovo išlo o trikrát väčší launch, než v prípade Pokémon GO. Je teda vidieť, že značky Nintenda majú naozaj veľkú silu.