Spoločnosť J.D. Power, ktorá sa zaoberá sledovaním a hodnotením svetového obchodu zverejnila výsledky prieskumu zameraného na spokojnosť zákazníkov so SmartWatch zariadeniami.
Správa merala celkovú spokojnosť 2,696 zákazníkov, ktorý si zakúpili SmartWatch za posledný rok. Správa sa zameriavala na nasledovné faktory: náročnosť používania, komfort, životnosť batérie, telefonické schopnosti, cena, odolnosť, veľkosť displeja, výzor, dostupné aplikácie a zákaznícku podporu.
Samusung skončil celkovo na druhom mieste aj keď obsadil prvé miesto v kategórií s fitnes náramkami. Apple získal skóre 852 bodov z celkových 1000 za celkovú spokojnosť a päť hviezdičiek z piatich za Power Circle. Spoločnosť Samsung získala 842 bodov a hodnotenie dve z piatich hviezdičiek za Power Circle. Spoločnosť Sony, Fitbit a LG získali 840, 839 a 827 bodov. V júni 2015 Wristly oznámil, že celková spokojnosť zákazníkov s Apple Watch sa pohybovala okolo 97%.
J.D Power and Associates, divíza spoločnosti McGraw Hill Financial vytvárajú dotazníky spokojnosti zákazníkov pre výrobcov automobilov, letecké a technologické spoločnosti od roku 1968. iPhony a iPady si v rebríčku zákazníckej spokojnosti J.D. Power držia už niekoľko rokov prvenstvo.