V rebríčku spokojnosti zákazníkov od J.D. Power si Apple Watch drží prvenstvo

 

Spoločnosť J.D. Power, ktorá sa zaoberá sledovaním a hodnotením svetového obchodu zverejnila výsledky prieskumu zameraného na spokojnosť zákazníkov so SmartWatch zariadeniami. 

Apple-Watch-trio-JD

Správa merala celkovú spokojnosť 2,696 zákazníkov, ktorý si zakúpili SmartWatch za posledný rok. Správa sa zameriavala na nasledovné faktory: náročnosť používania, komfort, životnosť batérie, telefonické schopnosti, cena, odolnosť, veľkosť displeja, výzor, dostupné aplikácie a zákaznícku podporu.

Apple-Watch-JD-Power-2016-cropped

Samusung skončil celkovo na druhom mieste aj keď obsadil prvé miesto v kategórií s fitnes náramkami. Apple získal skóre 852 bodov z celkových 1000 za celkovú spokojnosť a päť hviezdičiek z piatich za Power Circle. Spoločnosť Samsung získala 842 bodov a hodnotenie dve z piatich hviezdičiek za Power Circle. Spoločnosť Sony, Fitbit a LG získali 840, 839 a 827 bodov. V júni 2015 Wristly oznámil, že celková spokojnosť zákazníkov s Apple Watch sa pohybovala okolo 97%.

J.D Power and Associates, divíza spoločnosti McGraw Hill Financial vytvárajú dotazníky spokojnosti zákazníkov pre výrobcov automobilov, letecké a technologické spoločnosti od roku 1968. iPhony a iPady si v rebríčku zákazníckej spokojnosti J.D. Power držia už niekoľko rokov prvenstvo.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.