Podľa novej reklamy je MacBook Pro s Touch Barom revolučným vynálezom

Apple včera večer vydal novú reklamu na svoj MacBook Pro s Touch Barom. Laptop v nej porovnáva s kľúčovými vynálezmi ľudstva.

V takmer dvojminútovom spote sme svedkami kompilácie tých najdôležitejších vynálezov všetkých čias za doprovodu Rossiniho William Tell Overture a nekonečnej rady explodujúcich žiaroviek. Po technickej stránke je video takmer dokonalé, tak ako sme od Designed in California zvyknutí.

Naozaj je ale na mieste staviať Touch Bar na rovnaký piedestál spolu s vynálezom kolesa, Newtonovou teóriou gravitácie, parným strojom, či hoci aj toaletným papierom? Touch Bar je ako vstupné zariadenie ešte len v plienkach, je však skutočne inovatívne aspoň do takej miery ako multi-touch rozhranie, či myš, ktoré sa vo videu objavili tiež? Ani prvé recenzie sa na pridanej hodnote novinky zatiaľ nevedia zhodnúť.

https://www.youtube.com/watch?v=ROEIKn8OsGU

Apple to zrejme nemyslel úplne v zlom – slogan na konci videa odkazuje, že “nápady posúvajú svet vpred” a nový MacBook je jednoducho nástrojom na ich realizáciu. Vo výsledku však toto posolstvo môže vyznieť pomerne arogantne, dokonca až povýšenecky. Podobne ako aj samotná rétorika spoločnosti v posledných mesiacoch.

komentár
  1. Prirovnanie dotykovej tyčinky k toaletnemu papieru je najvystiznejsie :-) Ukazuje, kam smeruje Apple so svojou bohorovnostou :-(

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.