„Nie“ nie je odpoveď, spomína bývalý zamestnanec Apple Store

Pracovať v Appli je snom mnohých fanúšikov jablčnej firmy. Niekomu viac vyhovuje práca s ľuďmi a tak by ho potešila práca v Apple Store. Lenže nie všetko tam ide podľa predstáv. Keď sa z času na čas objaví nepríjemný zákazník, musíte sa vyvarovať slovíčku „NIE“. Negatívna odpoveď v Apple Store jednoducho neexistuje.

Aspoň to tvrdí istý bývalý zamestnanec, ktorý v spoločnosti pracoval v pozícii vedúceho Genius Baru po dobu 5 rokov: „V žiadnom prípade sme nemohli zamestnancovi narovinu povedať: ‚Nie, nedokážeme vám s tým pomôcť‘. V niektorých prípadoch to komplikovalo situáciu. Napríklad jeden náš zákazník mal zaplatiť $199 za výmenu rozbitej obrazovky iPhonu, čo ho veľmi nahnevalo. Ak by nám zákazník povedal niečo v zmysle ‚Takže mi chcete povedať, že mi nedokážete pomôcť, nedokážete opraviť môj telefón?!‘, tak sme boli učení odpovedať v zmysle: ‚Ale áno, môžeme vám s tým pomôcť a radi vám pomôžeme. Výmena stojí 199 dolárov.‘ Takto sme niekedy behali v kruhoch.“

Zamestnanec, ktorý sa z bezpečnostných dôvodov nechal pomenovať Lucas, vraví, že takéto odnaučenie sa hovoriť Nie bolo súčasťou rozsiahleho výukového programu, ktorý sa konal v Cupertine alebo v Austine pre amerických uchádzačov o miesto zamestnanca Apple Store. Otázkou nakoniec ostáva, ako to je s „utajením pracovnej pozície“ v prípade, že pracujete v Apple Store. Je totiž známe, že pracovníci, ktorí pracujú v kancelárskych priestoroch, majú zakázané hovoriť o Appli alebo budúcich plánoch spoločnosti čo i len so svojimi najbližšími.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
iOS 19 Search Bar Mockup
pokračovanie článku

iOS 19 presunie vyhľadávanie na spodok obrazovky

iOS 19 prinesie niekoľko zásadných dizajnových zmien. Okrem značne upravenej aplikácie Fotoaparát sa užívatelia môžu tešiť na dizajnové prvky priesvitnosti, ktorú poznáme zo systému visionOS. Prinesie tiež užitočnú zmenu vo vyhľadávaní.