iPad Pro za uplynulý kvartál predal viac než Microsoft Surface

Aj napriek tomu, že iPad Pro na police predajní dorazil až v polovici minulého kvartálu, tablet predal viac kusov než jeho konkurent v podobe Microsoft Surface za obdobie celých troch mesiacov. Podľa analytickej spoločnosti IDC predal iPad Pro 2 milióny kusov, zatiaľ čo tablet od Microsoftu len 1,6 milióna.

Obe tieto čísla sú však v prepadajúcom sa trhu s tabletmi veľkým úspechom. Obzvlášť v prípade Microsoftu, ktorého produktová rada Surface zaznamenala oproti minulému roku rast takmer 30 percent. Väčší a drahší Surface Pro bol taktiež úspešnejší ako jeho lacnejšia a kompaktnejšia varianta Surface 3.

Znamená to, že ľudia sú konečne pripravení na veľké tablety s prídavnými klávesnicami? Podľa IDC jednoznačne áno. Čoraz viac zákazníkov totiž tieto zariadenia volí ako náhradu svojich laptopov. A spolu s tým rastie aj dôraz na vysoký výkon, ktorý sa v tomto prípade stáva dôležitejším faktorom než samotná cena zariadenia.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.