Aj napriek tomu, že iPad Pro na police predajní dorazil až v polovici minulého kvartálu, tablet predal viac kusov než jeho konkurent v podobe Microsoft Surface za obdobie celých troch mesiacov. Podľa analytickej spoločnosti IDC predal iPad Pro 2 milióny kusov, zatiaľ čo tablet od Microsoftu len 1,6 milióna.
Obe tieto čísla sú však v prepadajúcom sa trhu s tabletmi veľkým úspechom. Obzvlášť v prípade Microsoftu, ktorého produktová rada Surface zaznamenala oproti minulému roku rast takmer 30 percent. Väčší a drahší Surface Pro bol taktiež úspešnejší ako jeho lacnejšia a kompaktnejšia varianta Surface 3.
Znamená to, že ľudia sú konečne pripravení na veľké tablety s prídavnými klávesnicami? Podľa IDC jednoznačne áno. Čoraz viac zákazníkov totiž tieto zariadenia volí ako náhradu svojich laptopov. A spolu s tým rastie aj dôraz na vysoký výkon, ktorý sa v tomto prípade stáva dôležitejším faktorom než samotná cena zariadenia.