Nový Twitter účet spoločnosti Apple získal veľkú pozornosť po tom, čo spustil svoj účet na sociálnej sieti v štvrtok ráno. Prekonal už 125,000 odoberateľov za jeden deň. Účet má teraz viac ako 2,750 tweetov, ktoré obsahujú technické otázky a je vidno, že Apple na aj odpovedá. Podľa pozorovania zahraničných Apple blogov, technická podpora spoločnosti Apple je schopná odpísať takmer 100 užívateľom behom hodiny.
Keyhole, webová stránka s live sledovaním štatistík sociálnych médií nám ponúkla bližší pohľad na Twitter účet spoločnosti Apple. Dáta ukazujú, že účet, a jeho tweety už generovali 124 miliónový dosah, kde 44,6% užívateľov sleduje účet skrz iPhone a 77% odoberateľov je mužského pohlavia.
Apple sa pridal k narastajúcemu počtu spoločností od predajcov až po banky, ktoré ponúkajú technickú podporu aj na Twitteri. Zákazník môže odoslať tweet na @AppleSupport a pokiaľ Apple Advisor nie je schopný napísať riešenie problému do 140 písmen, pošle správu užívateľovi, aby poskytol bližšie informácie o svojom probléme.
Apple na svojom účte odpovie užívateľovi každý deň, medzi piatou hodinou ráno a ôsmou hodinou večer Pacifického času. Taktiež bude na svojom Twitteri zdieľať tipy, triky a návody, ktoré budú samozrejme spojené s Apple produktmi a službami. Apple je ale stále možné požiadať o pomoc pomocou webu, telefonického rozhovoru, emailom alebo dohodnutím osobného stretnutia v Genius Bare.