Apple zverejnil novú reklamu zamierenú na Apple Music

Apple včera zverejnil novú reklamu, zameranú na prezentáciu niekoľkých nových funkcií v redizajnovanej aplikácií Apple Music.

 

Celá reklama funguje ak zhrnutie základných funkcií služby a zároveň odhaľuje potencionálnym užívateľom, čo môžu od aplikácie a jej služieb očakávať. Reklama je postavená na piatich taboch na spodnej strane aplikácie. Ukazuje, že užívateľ si môže vytvoriť knižnicu svojej vlastnej hudby, ktorá prechádza do sekcie „For You“. Reklama taktiež ukazuje to, ako bude služba užívateľom odporúčať skladby podľa obľúbenosti a zároveň im ukáže, aké pesničky by sa im mohli páčiť.

Odtiaľ sa reklama rýchlo presunie na ukážku, v ktorej užívatelia uvidia ako môžu svoje playlisty zdieľať a jednoducho pridávať skladby do svojich knižníc. To všetko pred tým, ako sa spomenie, že Apple Music získava medzi prvými najnovšie skladby od známych umelcov. Nakoniec sa reklama presunie na rádio komponent v Apple Music a ukáže svojím užívateľom, že môžu počúvať živé alebo žiadané rádio show. Taktiež sa poukáže aj na niektoré dostupné Beats 1 programové balíčky vrátane Zane Lowe a ďalších umelcov a DJov. Táto nová reklama je súčasťou kampane Apple, pretlačiť v štýle iOS 10 redizajnovanú Apple Music.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.