Apple včera zverejnil reklamu s názvom „Dive“

Apple včera zverejnil novú televíznu reklamu, ktorá sa zameriava na niekoľko kľúčových aspektov iPhonu 7 a 7 Plus, vrátane zlepšenej vodeodolnosti a lepším reproduktorom. 

V tomto videu muž, ktorý je v bazéne nastavil iPhone, aby hral dramatickú hudbu (La Virgen de la Macarena od Artura Sandovala). Následne po tom sa pripravil na výstup na skokanský mostík. Muž skočí vtedy, keď muzika stíchne. Počas toho je iPhone v zábere a je ošplechnutý vodou, čo zvýrazňuje jeho vodeodolnosť.

https://www.youtube.com/watch?v=La4HRfL5tV4

iPhone 7 a iPhone 7 Plus sú prvé telefóny od Apple so zvýšenou (IP67) vodeodolnosťou a prachuvzdornosťou. iPhony sú stavané aby vydržali vo vode po dobu 30 minút a zároveň aj ošplechnutie a nechcené ponorenie do vody. Schválne topenie iPhonu vo vode nie je odporúčané, pretože záruka od Apple nepokrýva aj poškodenie vodou.

K reproduktorom v iPhone 7 a iPhone 7 Plus. Tieto zariadenia majú vstavaný jeden reproduktor na spondej strane a druhý na vrchnej strane, čím sa nám zároveň v iPhone po prvý krát predstavilo stereo. Jeden z týchto reproduktorov vyprodukuje dva krát hlasnejší zvuk ako reproduktor osadený v iPhone 6s. Taktiež boli reproduktory dizajnované aby ponúkli dobrý zvukový zážitok v horizontálnom aj vertikálnom postavení.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.