Aj keď služba Apple News bola oficálne spustená už pred vyše pol rokom, samotná spoločnosť sa jej doteraz príliš nevenovala. Po predstavení nových funkcií, ktoré sprístupnia grafické úpravy článkov aj pre nezávislé publikácie a individuálov, prišla však na rad aj nová reklamná kampaň pripagujúca túto službu.
Server Re/code zverejnil dizajn dvoch nových billboardov, ktoré boli rozmiestnené na uliciach San Francisca, New Yorku a Chicaga. Ďalšie dve zverejnila stránka DigiDay. Každý billboard pritom zobrazuje správy z inej publikácie, spolu s krátky popisom, bielym iPhonom a logom Apple News. Medzi ne patria napríklad ESPN, Vice, CNN a GQ.
Apple News údajne využíva už vyše 40 miliónov ľudí, no služba je stále dostupná len v Austrálii, Spojených štátoch a Veľkej Británií. Ak k Apple News chcete získať prístup aj na Slovensku, prečítajte si náš článok.