Apple rozšíril ochrannú známku Think Different aj na najnovšie produkty

Ikonický slogan Think Different a k nemu patriaca reklamná kampaň sú v súčasnosti už neoddeliteľnou súčasťou značky Apple. Odkedy ho však spoločnosť naposledy použila však už prešiel nejaký ten piatok.

Nepísané motto spoločnosti však žije aj naďalej. Stránka Patently Apple si všimla, že kalifornský gigant si na európskom trhu túto ochrannú známku nedávno rozšíril o celkom sedem nových kategórií produktov.

Patent po novom zahŕňa nasledujúce produkty a služby: Apple Watch (horologické a chronometrické nástroje, hodinky), Apple Pay (finančné služby), Apple Pencil, iPad (počítače, stylus), hry, manažment podniku, predplatné služby, telekomunikácie, vysielanie, hudba, televízia, vzdelávanie a Siri.

https://www.youtube.com/watch?v=nmwXdGm89Tk

Pôvodná reklamná kampaň Think Different, v preklade mysli inak, ktorú v jednej verzii nahovoril aj sám Steve Jobs, bola pamätným bodom v histórii spoločnosti. Vytvorená reklamnou agentúrou TBWA\Chiat\Day v roku 1997, kampaň svojho času reprezentovala návrat Jobsa do spoločnosti a začiatok jej nesmierneho rastu. Apple slogan prestal používať v roku 2002.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.