Apple pomáha Americkému Červenému Krížu

Apple dnes pridal do iTunes a App Store bannery, ktoré umožňujú užívateľom prispieť Americkému Červenému Krížu na pomoc ľuďom postihnutým zemetrasením v Ekvádore a Japonsku, ktoré sa týmito krajinami prehnalo minulý týždeň.

 

redcrossdonations-800x577

 

Príspevky sa môžu najjednoduchším spôsobom poslať pomocou kreditných kariet, priradeným k účtu. Užívatelia môžu poslať príspevok v hodnote 5, 10, 25, 50, 100 alebo 200 amerických dolárov. Všetky príspevky, ktoré budú poslané spoločnosti Apple, spoločnosť dá Americkému Červenému Krížu. 48 ľudí zomrelo pri zemetrasení v Japonsku a stovky ďalších boli zranený. Pri týchto zemetraseniach bolo nameraných 6.2 a 7.0 stupňa Richterovej stupnice v dňoch od 14.4 do 16.4. Zemetrasenie zanechalo obrovské škody v mestách Kumamoto a Oita. V Ekvádore bolo pri zemetrasení nameraných 7.8 stupňa Richterovej stupnice. Táto prírodná katastrofa si vyžiadala viac ako 500 mŕtvych a ďalšie stovky zranených.

 

iTunes-Red-Cross-Nepal

 

Apple použila metódu príspevkov pomocou iTunes Store už viac krát, aby získali finančnú pomoc pre obete prírodných katastrof. Naposledy sa tomu tak stalo v septembri, na pomoc utečencom a migrantom. Ďalšie zbierky spoločnosti Apple boli vyzbierané kvôli zemetraseniu v Nepáli v roku 2015, v roku 2013 kvôli tajfúnu na Filipínach, hurikánu Sandy v roku 2013 a ďalších.

 

 

V mene našej redakcie dúfame v rýchle zotavenie zranených, a kondolujeme pozostalým.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.