Zamestnanec spoločnosti Apple Phil Schiller pred nedávnom vydal niekoľko publikácií, ktoré nám naznačujú niekoľko nových úprav, ktoré y sa mohli objaviť v App Store.
Zmeny v tejto aplikácií sa budú týkať hlavne vyhľadávacieho systému, predplatného za aplikácie, ktoré boli doteraz platené iba jednorázovo, reklám na App Store pri hľadaní výsledkov a niekoľkých ďalších menších úprav. Tieto úpravy by teda mali priniesť lepšiu orientáciu v App Store. Apple plánuje priniesť do App Store možnosť predplatného, čím sa snaží napomôcť developerom zarobiť o niečo viac. Napríklad aplikácie ako Workflow alebo Fantastical by mali podľa tohto systému vyjsť na 5 dolárov za rok. To znamená, že developeri by mami každý rok zarobiť 5 dolárov namiesto toho, aby si zákazník jednorázovo kúpil aplikáciu. Taktiež je možné, že Apple zavedie predplatné niekoľkých aplikácií od jedného developera za určitú sumu.
Apple taktiež plánuje pridať aj reklamy do App Store. O tejto myšlienke už spoločnosť uvažovala pred niekoľkými rokmi. Cieľom je, aby developeri mohli vďaka tejto reklame pri vyhľadávaní aplikácie lepšie zarobiť tým, že sa ich aplikácia ukáže medzi prvými. Teda „topovanie“ svojho produktu. A toto všetko je iba začiatok, od kedy je App Store pod vedením Phila Schillera. Spoločnosť Apple plánuje tieto zmeny aplikovať už v priebehu niekoľkých mesiacov a v pondelok plánuje spustiť reklamy pre developerov ako súčasť beta programu. Aplikácie, ktoré už dnes ponúkajú predplatné pocítia zmeny už 13. júna.