Apple plánuje v Japonsku zľavy, Fukubukuro sa nekoná

2. januára 2017 je dátum, kedy Apple plánuje niečo špeciálne pre svoje kamenné predajne v Japonsku. Všetci vieme, ako majú tamojší obyvatelia radi zľavy a Apple to vie tiež. 

V tento deň plánuje spoločnosť Apple v Japonsku takzvaný „Novoročný výpredaj“, ktorý bude v kamenných predajniach ale aj na online eshope. Nutnosťou je podotknúť, že sa Apple v Japonsku zúčastnil tradícií ako je „Fukubukuro“ v angličtine „lucky/mystery bag“ a po našom šťastná taška“.  Jednalo sa o to, že ste si zaplatili 300 dolárov a dostali ste tašku kde sa nachádzali rôzne  produkty od Apple. V balení sa väčšinou nachádzalo menšie príslušenstvo ako napríklad tašky z limitovanej edície, slúchadlá a podobne. Avšak vždy ste mali šancu kúpiť MacBook Air alebo iPad iba za 300 dolárov.

Fukubukuro je v Japonsku veľkou tradíciou. Avšak rok 2015 bol posledným rokom, kedy sa Apple tejto tradície zúčastnil. Dôvodom bol ohromný počet zákazníkov, ktorý čakali v neuveriteľne dlhých radoch, dúfajúc, že práve oni budú tí, ktorí kúpia MacBook Air alebo iPad za 300 dolárov. Apple sa preto namiesto tejto tradície priklonil radšej k zľavám. Ako asi také rady vyzerali si môžete pozrieť nižšie vo videu.

Nie je nám zatiaľ úplne presne známe, aké zľavy sa pripravujú, no môže sa jednať o niečo podobné ako je Black Friday v Amerike. Vtedy Apple pri kúpe Macu, iPadu, iPhonu a ďalšiemu prikladal aj 150 dolárovú iTunes darčekovú poukážu.

Apple pravdepodobne ponúkne po celom svete zľavy taktiež aj 28. januára, kedy bude Lunárny Nový rok.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.