Apple Music bola ohodnotená zákazníkmi ako najlepšia streamingová služba spomedzi ostatných v novom štúdiu od J.D. Power.
Zo 4,482 ľudí, ktorí si zaplatili odoberanie hudobnej služby v posledných šiestich mesiacoch meral J.D. Power šesť základných oblastí: výkon a dostupnosť, jednoduchosť používania, cena služby. komunikácia a zákaznícka podpora. Na 1,000 bodovej škále získal Apple Music celkovo 834 bodov. Nasledovali značky ako Rhapsody (826), Pandora (825) a prekvapivo Spotify získal iba 824 bodov. Apple Music získal celkovo 5 z piatich „power circles“, ktoré označujú tri kategórie a teda radia Apple Music „ako jednu z najlepších“ vo sfére zákazníckej podpory, dostupnosti, výkonu a jednoduchosti používania. Služby ktoré v týchto kategória získali iba 4 z 5 „power circles“ dostali označenie „lepšie ako ostatné“.
Na konci tohto rebríčka sa ocitli služby ako TuneIn, Amazon Prime Music a Google Music. Tieto služby získali hodnotenie ako priemerné alebo horšie v oblastiach obsahu a jednoduchosti ovládania. Podľa informácií sa rozhodlo mnoho firiem spustiť svoje vlastne bezplatné streamingové služby aby tak vytvorili službám Apple Music a Spotify konkurenciu.
Podľa najaktuálnejších meraní má služba Apple Music 17 miliónov odoberateľov, ktorých počet rovnomerne rastie. Aj napriek objavu J.D. Power, ktorý poukazuje na zvyšovanie exkluzivity vďaka svojim zákazníkom a zariadeniam, ktoré podporuje sa Apple Music dostala do vriaceho kotla v ktorom sa naučila plávať vďaka používaniu svojej vlastnej taktiky.