Apple je stále najhodnotnejšou značkou na svete

An Apple logo hangs above the entrance to the Apple store on 5th Avenue in the Manhattan borough of New York City, July 21, 2015. REUTERS/Mike Segar/Files

Apple je podľa najnovšieho rebríčka Forbes stále najhodnotnejšou značkou sveta, neohrozil ju ani nedávno ohlásený prepad v predajoch.

Aj keď za uplynulý štvrťrok zaznamenal prvý pokles príjmov za posledných trinásť rokov, Apple je s veľkým náskokom stále na prvom mieste rebríčka Forbes. Jeho hodnotu magazín odhaduje na 154,1 miliárd amerických dolárov, čo tvorí 6-percentný nárast oproti minulému roku.

Na druhom a treťom mieste sa nachádzajú Google (82,5 miliárd) a Microsoft (75,2 miliárd). Prvých 15 značiek potom uzatvárajú Coca-Cola, Facebook, Toyota, IBM, Disney, McDonald’s, GE, Samsung, Amazon, AT&T, BMW a Cisco. Na zozname sa umiestnili taktiež spoločnosti ako Intel (17), HP (38), Sony (76), Netflix (79), a T-Mobile (93).

Apple-Most-Valuable-Brand-2016-Forbes

Apple je na prvej priečke rebríčka Forbes už šiesty rok v poradí, napriek tomu, že hodnota jeho akcií oproti roku 2015 klesla približne o 30 %. Jediný, kto jeho pozíciu ohrozuje je materská spoločnosť Googlu, Alphabet, ktorá tento február letmo predbehla Apple ako najhodnotnejšiu spoločnosť sveta.

Update 20:30: Alphabet dnes opäť predbehla Apple ako najhodnotnejšiu spoločnosť sveta, keď dosiahla trhovú hodnotu 498 miliárd dolárov. Apple je momentálne tesne za ňou s hodnotou 494 miliárd dolárov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence neláka zákazníkov prejsť na iPhone

Nástup pokročilých jazykových modelov typu ChatGPT prináša viacero benefitov pre ľudí pracujúcich v rôznych odvetviach. Je preto pochopiteľné, že firmy ako Meta, Google či Apple zacítili príležitosť využiť tieto technológie na vlastné obohatenie. Apple však naskočil na vlak neskoro a je to poznať.
pokračovanie článku

Sygic GPS Navigácia využíva inovatívnu lokalizačnú technológiu what3words – optimalizuje navigačné zážitky pre používateľov na celom svete

Spoločnosti Sygic a what3words na veľtrhu CES 2025 v Las Vegas oznámili integráciu so službou Sygic GPS Navigation. Po niekoľkých rokoch úspešných partnerstiev v oblasti navigačných riešení Sygic pre odvetvia verejnej dopravy, automobilového priemyslu, doručovania a stavebníctva, je teraz inovatívna lokalizačná technológia what3words k dispozícii pre používateľov aplikácie Sygic GPS Navigation.