Apple včera aktualizoval svoju stránku podpory Apple Support. Úplne nový vzhľad a niekoľko nových možností interakcie užívateľa so stránkou.
Stránka je rozdelená do niekoľkých rôznych blokov. Apple venoval najviac pozornosti trom rôznym cestám ako môžu užívatelia získať pomoc. Prvý blok je venovaný vyhľadávaciemu mechanizmu, ktorý poskytuje rýchle odkazy aby užívatelia nemuseli hľadať svoje odpovede a čakať kým im vyhľadávanie zobrazí relevantné odkazy ale aby mohli svoju odpoveď okamžite nájsť hneď na začiatku a ušetriť tak čas. Druhý blok umožňuje získať pomoc podľa výberu zariadenia, kde si užívateľ zvolí zariadenie, s ktorým potrebuje pomôcť. Tretí blok je venovaný najčastejším témam ako je napríklad ako spravovať svoje Apple ID alebo fotky. Ďalšie bloky sústreďujú svoju pozornosť na fórum, čiže na získanie pomoci od druhých používateľov zariadení Apple (Apple Support Communities), na kontrolu záruky, stav opravy a ako kontaktovať Apple Support. Posledné dva bloky prezentujú vo svojich predajniach Apple Workshopy a taktiež zverejňujú zoznam programov na výmenu zariadenia. Stránka je kompatibilná aj pre mobilné zariadenia.
Apple poslednú dobu tvrdo pracoval na tom, ako pre užívateľa zjednodušiť vyhľadávanie pomoci či už od spoločnosti alebo iných užívateľov Apple. Pred mesiacom si spoločnosť Apple založila aj Twitter účet, ktorý po chvíli získal veľkú obľubu, keďže odpovedal v priemere na 100 tweetov v priebehu hodiny.