Často sa hovorí, že Google Play Store pre Android je počtom používateľov a aplikácií ďaleko pred App Storom od Applu, ten však zas berie väčšinu ziskov z predaja aplikácií. Najnovšie údaje od App Annie tieto fakty len potvrdzujú.
Podľa štatistík za rok 2015 sa na Androide stiahlo vyše 200 miliónov aplikácií, takmer dvojnásobný nárast voči roku 2013. App Store sa pritom v porovnaní s ním už roky drží na stabilnej hranici 100 miliónov. Za silný rast platformy od Googlu sú zodpovedné predovšetkým rozvojové krajiny ako Brazília, India, Turecko a Mexiko, kde sa Android vďaka cenovej dostupnosti stáva čoraz rozšírenejší.
App Store je na druhej strane svetelné roky napred čo sa týka príjmov z predaja aplikácií. Za uplynulý rok boli zisky App Storu až o 75 % vyššie ako u Google Play. Za tento rozdiel sú zodpovední predovšetkým majetnejší zákazníci v Číne, Spojených štátoch a Japonsku. Pomer príjmov z aplikácií/hier zostal veľmi podobný ako za rok 2014 – hry sú zodpovedné za 90 % tržieb na Androide a za 70 % na iOS.