Počas „Code Conference“ v San Franciscu sa viceprezidentka Apple Pay, Jennifer Bailey podelila o úspechy tejto služby v Amerike.
Bailey oznámila, že 35% amerických predajcov už akceptuje Apple Pay ako spôsob platby. Je to veľký skok z pôvodných 4% predajcov, keď bol tento spôsob platby prvý krát predstavený. Podľa Bailey, Apple nebude marketingovo pretláčať Apple Pay, aby získal výhodu oproti EMV čipom. Namiesto toho sa zameria na vytváranie nových partnerstiev s bankami a predajcami. „Zničenie EMV nie je podľa nás nutné. Náš cieľ je zvýšiť akceptovanie Apple Pay a spolupracovať s veľkými partnermi“.
Spoločnosť sa taktiež zameriava na vytváranie ponúk bankám a predajcom. V novembri Apple predstavil svoju exkluzívnu prázdninovú ponuku pre tých, ktorí používajú Apple Pay na webe. Napríklad ste mali 2 až 3 dni zdarma dovoz od Adidasu alebo 50% zľavu na predplatné na The New York Times. Bailey poznamenala, že Apple musí pracovať s partnermi na špeciálnych ponukách, pretože nezbiera transakčné dáta a tým pádom eliminuje schopnosť prezentovať samého seba.
Bailey hovorí, že Apple je očarený rýchlosťou bezkontaktných platieb. Avšak výzvou pre Apple je vyrovnať sa rýchlosti transakcie, ktorú má čítačky EMC čipov. Apple musí pripraviť predajcov na adaptáciu na Apple Pay v rovnakom čase ako sa predajcovia adaptujú na EMV čipy aby tak mohli zákazníci čo najrýchlejšie čerpať benefity Apple Pay.