ZoneCode: stiahni si appku a užívaj si zľavy!

Všetci milujeme zľavy či iné milé pozornosti, ktoré pre nás pripravujú obchody. Kvôli tomu, aby sme mohli byť odmenení za opakované nakupovanie, sme ochotní získať ďalšiu vernostnú kartu, či zbierať body, kupóny alebo pečiatky. Väčšina z nás však napokon vernostné karty či kartičky na zbieranie pečiatok nemá po ruke. Ostali niekde založené doma. V opačnom prípade nám vypadávajú z peňaženky. No určite netušíme, aká zľava sa za nimi skrýva, koľko máme nazbieraných bodov a čo za ne môžeme získať. Skrátka, k svojmu benefitu sa napokon nedostaneme. Pritom nám do mailu aj do poštovej schránky denne chodia newslettre, pípajú SMSky s akciovými ponukami, ďalšie zahliadneme na Facebooku…

Čo by ste povedali na to, keby ste sa zbavili množstva vernostných kariet, no pritom by ste stále mohli v obchode získavať zľavy či využívať iné akcie? Navyše by ste vopred presne vedeli, aký benefit dostanete za svoj nákup, prípadne v ktorom ďalšom obchode majú momentálne zaujímavú ponuku či nový tovar. Ak som vás nadchla touto myšlienkou, mám pre vás hneď dobrú správu: takáto možnosť reálne existuje.

Všetko na jednom mieste

Je ňou mobilná aplikácia ZoneCode. Určená je pre smartfóny s  operačným systémom iOS a Android. Pre mňa je jej hlavnou prednosťou to, že na jednom mieste spája vernostné programy mnohých obchodov a prevádzok. Umožňuje mi komfortne využívať ich benefity bez toho, aby som musela nosiť ich vernostné karty. Nejde pritom o nový vernostný program, ale o spojenie už existujúcich vernostných programov jednotlivých obchodov a prevádzok.

V zozname partnerských prevádzok ZoneCode sa zorientujem podľa kategórii. Alebo si podľa miesta bydliska zobrazím zoznam všetkých partnerských obchodov a prevádzok. Nájdem si medzi nimi svoje obľúbené a kliknem na možnosť Stať sa členom. Tak si nabudúce uľahčím vyhľadanie prevádzky, ktorú rada navštevujem, bude v ponukovej lište v kolónke obľúbené označenej srdiečkom. Členom partnera sa automaticky stanem aj prvým zosnímaním kódu, a teda ho nemusím pracne hľadať. Jednoducho zoskenujem kód pri nákupe.

Ak si chcem vo svojom blízkom okolí vyhľadať reštauráciu či pub, ktoré sú partnermi ZoneCode, v hlavnom menu Môj kód v plôške Partneri si zadám mesto a kategóriu.

Pri každom podniku či obchode nájdem informáciu o otváracích hodinách, prečítam si profil podniku, pozriem si fotky jeho priestorov, pridám svoju recenziu a vďaka navigácii sa dostanem priamo do prevádzky. Pri každej prevádzke zároveň hneď vidím, akú zľavu či akciu momentálne ponúka.

V sekcii noviniek majú obchodní partneri možnosť prezentovať mi svoju akciovú ponuku. Keďže si sama v aplikácii pridávam medzi obľúbené tie obchody, ktoré sú momentálne pre mňa zaujímavé, dostávam novinky len od nich. Takže žiadna nevyžiadaná pošta. Aplikácia v mobile je jednoducho ideálna forma, ako ma obchod osloví adresnou ponukou. Nájdem si ju v  aplikácii a budem jej venovať pozornosť. Veď mobil mám stále pri sebe.

Bez vernostných kariet

A ako získam zľavu pri nákupe? V aplikácii mám QR kód a aj čiarový kód, ktoré odteraz používam namiesto vernostných kariet. Stačí kód pri platení zosnímať čítačkou registračnej pokladne, alebo tabletom a okamžite získam benefit, ktorý daný obchod ponúka. Zároveň sa mi v mojom účte zaeviduje, koľko som na nákupe ušetrila. Tento údaj nájdem v hlavnom menu Môj kód v plôške Ušetrené. Ak sa mi mobil práve vybil mobil použijem namiesto kódu z aplikácie plastovú kartu. Získala som ju v partnerskej prevádzke. Tú som si v aplikácii ZoneCode spárovala so svojím používateľským účtom. Všetky zľavy a benefity mám úplne rovnako dostupné cez aplikáciu ZoneCode aj použitím plastovej karty.

Tvorcovia aplikácie skrátka dbali na to, aby jej používanie bolo jednoduché a komfortné. Zaujala vás? Po stiahnutí aplikácie z Google Play alebo App Store si rýchlo a jednoducho vytvoríte používateľský účet a zaregistrujete sa v ZoneCode.

Váži si verných zákazníkov

Zľavu či iný benefit od obchodníka by však nemal dostávať hocikto, kto práve ide okolo, ale práve ten kupujúci, ktorý má k obchodu vytvorený vzťah a pravidelne ho podporuje svojimi nákupmi. Jedným zo spôsobov, ako sa starať o stálych zákazníkov, je vytvorenie takého vernostného programu, ktorý ich nejakým spôsobom odmeňuje či inak zvýhodňuje a motivuje k opakovanému nakupovaniu. Ako lojálneho zákazníka ma preto teší, že aplikácia ZoneCode motivuje obchodníkov viac si všímať verných zákazníkov a odvďačiť sa im za opakované nakupovanie. Veď to my šírime dobré meno obchodu, míňame v ňom peniaze a radi sa doň pravidelne vraciame. Prezieravému obchodníkovi je preto jasné, že vzťah s verným zákazníkom si treba pestovať.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.