Spoločnosť Apple spravila niekoľko zmien vo svojom manažmente a niektorým zamestnancom zvýšila zodpovednosti. Čo môžu Apple tieto zmeny priniesť?
Spoločnosti to robia bežne bez toho, aby nato verejnosť nejak extra upozorňovali. No v tomto prípade nehovoríme o bežnej spoločnosti. Je to Apple. A pre Apple znemaná akákoľvek takáto zmena aj potenciálnu zmenu v skúsenostiach zákazníkov s produktami. V Apple sú takéto rozhodnutia dobre premyslené.
Spoločnosť Apple by mohla tieto skutočnosti utajovať, no ich odhalením dáva svojim oddaným zákazníkom a možno aj niektorým konkurenčným značkám najavo, že plánuje zväčšiť svoje ambície vo vyrábaní ešte lepších produktov.
Jeff Williams
Williams sa stane Apple COO. Ide o pozíciu, ktorú v roku 2011 Tim Cook prevzal od Jobsa a po slovensky ju nazývame ako „prevádzkový riaditeľ“. Už po boku Cooka sa Williams venuje dohliadaniu nad dodávkami produktov a nad prevažnou časťou každodennej prevádzky. Williams bude navyše dodržiavať dohľad nad Apple Watch a ďalšími nositeľnými produktami a ich softvérom.
Vymenovaním Williamsa za Apple COO dal Cook investorom najavo, že ho považuje za svojho eventuálneho nástupcu.
Phil Schiller
Schiller je viceprezident pre celosvetový marketing Apple, no jeho kompetencie sa rozšíria aj na dohľad nad niektorými vývojármi a novinármi, pretože prevezme niektoré úlohy od Eddyho Cue. Cue sa vďaka tomu bude môcť viac zamerať na Apple Music a Apple TV.
Johny Srouji
Srouji je viceprezident pre hardvér technológií. Po novom bude zodpovedný už aj za komponenty pre Macy.
Nová krv v Apple
Do Apple boli prijatí aj noví zamestnanci. Napríklad, Tor Myhren z Grey Group bude zodpovedný za tlačenú reklamu ako aj video produkciu a grafiku na webových stránkach. Nebude to ľahká úloha, no Myhren získal už niekoľko ocenení za reklamné kampane a ocenená bola aj agentúra Grey Group, pre ktorú pracoval ako šéf oddelenia dizajnérov.
Aké zmeny privedú do Apple noví ľudia, sa ale ukáže až časom.