Dnes už považujeme zlatý model v ponuke Apple za štandard. Či už ide o iPhone, iPad, MacBook či Apple Watch, luxusne pôsobiaca zlatá farba sa teší veľkej obľube nielen medzi ženami. Tim Cook v rozhovore s čínskym Bloombergom naznačil, čo priviedlo Apple k zaradeniu zlatej farby do ponuky. Počas vývoja iPhonu 5s si už Apple plne uvedomoval význam čínskeho trhu, pričom práve tu je zlatá farba veľmi obľúbená. Čínsky trh je v súčasnosti pre Apple druhým najväčším trhom, na ktorom sa snaží presadiť v silne konkurenčnom prostredí, kde sa veľkej obľube tešia aj Samsung a Xiaomi. Až 30 % príjmov Apple pochádza práve z Číny.
Apple má v pláne spustiť viac ako 180 skúšobných programov pre vzdelávanie na čínskych školách, čím chce zmeniť súčasné vzdelávacie metódy a pomôcť študentom zlepšovať spoločnosť. Tim Cook v rozhovore taktiež potvrdil veľkú popularitu Apple Watch medzi vývojármi. V súčasnosti už ponúkajú pre hodinky od Apple viac ako 3500 aplikácií, čo výrazne prekonáva počet dostupných aplikácií pre iPhone a iPad v rovnakom období od uvedenia App Store pre iPhone a od uvedenia iPadu.