Zlaté produkty Apple si môžeme kúpiť najmä vďaka Číne

OREM, UT – SEPTEMBER 18: The back of an Apple iPhone 6 Plus gold, is shown here at a Verizon store on September 18, 2014 in Orem, Utah. Apples new iPhone 6’s go on sale tomorrow September 20, 2014. (Photo by George Frey/Getty Images

Dnes už považujeme zlatý model v ponuke Apple za štandard. Či už ide o iPhone, iPad, MacBook či Apple Watch, luxusne pôsobiaca zlatá farba sa teší veľkej obľube nielen medzi ženami. Tim Cook v rozhovore s čínskym Bloombergom naznačil, čo priviedlo Apple k zaradeniu zlatej farby do ponuky. Počas vývoja iPhonu 5s si už Apple plne uvedomoval význam čínskeho trhu, pričom práve tu je zlatá farba veľmi obľúbená. Čínsky trh je v súčasnosti pre Apple druhým najväčším trhom, na ktorom sa snaží presadiť v silne konkurenčnom prostredí, kde sa veľkej obľube tešia aj Samsung a Xiaomi. Až 30 % príjmov Apple pochádza práve z Číny.

Apple má v pláne spustiť viac ako 180 skúšobných programov pre vzdelávanie na čínskych školách, čím chce zmeniť súčasné vzdelávacie metódy a pomôcť študentom zlepšovať spoločnosť. Tim Cook v rozhovore taktiež potvrdil veľkú popularitu Apple Watch medzi vývojármi. V súčasnosti už ponúkajú pre hodinky od Apple viac ako 3500 aplikácií, čo výrazne prekonáva počet dostupných aplikácií pre iPhone a iPad v rovnakom období od uvedenia App Store pre iPhone a od uvedenia iPadu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence vstúpi do EÚ v apríli 2025

Zdá sa, že redesignovaný Mac mini je najväčšou tohtoročnou novinkou, inak sa všetko nesie v duchu príprav na hardvér kompatibilný s Apple Intelligence. Lenže tá bola ohlásená iba pre krajiny mimo EÚ vzhľadom na lokálne regulácie.