Apple zrejme pracuje na iOS aplikácií, ktorá by pomohla užívateľom, ktorý potrebujú pomoc s ich zariadením.
Keď je aplikácia zapnutá, pýta sa užívateľa rôzne otázky a podľa odpovedí vyhodnocuje problém a ponúka riešenia ako napríklad poslanie zariadenia do opravy alebo telefonický rozhovor s osobou z technického zabezpečenia. Aplikácia takisto zahŕňa množstvo vlastných návodou na riešenia vzniknutých ťažkostí.
Aplikácia by, po prihlásení, mala byť schopná rozoznať všetky zariadenia, ktoré sú pod uvedeným Apple ID. Tieto funkcie sú síce prístupné aj inde, ale Apple ich chce touto aplikáciou zjednotiť a doplniť funkciami navyše. Ak aplikácia vyhodnotí, že potrebujete kontaktovať AppleCare centrum, tak vám vypíše odhodovaný čas čakania na hovor.
Nie je jasné, či Apple pracuje na samostatnej aplikácií alebo chce túto aplikáciu zakomponovať do App Storu na iOS.