Len niekoľko týždňov po tom, čo Twitter spustil svoju novú funkciu „Moments”, začína uvažovať nad jej speňažením. Vďaka funkcii si užívatelia môžu prezerať novinky z najaktuálnejšieho diania vo svete, ktoré publikuje NASA, New York Time a podobne. Niektoré z obľúbených tweetov budú ale po novom obsahovať reklamu.
Inzerenti budú mať možnosť 24-hodinového zobrazenia sponzorovaných príspevkov. Tie budú vyzerať rovnako ako ostatné príspevky, ale s tým rozdielom, že v sebe obsiahnu informáciu o inzerentovi.
V roku 2015 sa rast tržieb Twitteru spomalil a sklesla aj hodnota jeho akcií. Pravdepodobne práve preto sa zameral na využitie novej funkcie, vďaka ktorej sa môžu podľa slov viceprezidenta financií Twitteru, Matta Derella, inzerenti „spojiť s ľuďmi, ktorí chodia na Twitter zisťovať, čo je nové vo svete a povedať im svoj príbeh.”.
Sponzorovaný príspevok má vyjsť raz za deň. Prvý príspevok sa zobrazí tento víkend a bude o filme „Creed” o Rockym Balboa.