Od začiatku vývojárskej konferencie Apple, WWDC 2015, nás delí už len pár týždňov. Jedným z hlavných ťahákov tejto konferencie má byť predstavenie novej streamovacej hudobnej služby Apple. Samozrejme, pre konkurenciu to znamená poslednú príležitosť nalákať ku svojim alternatívam čo najviac zákazníkov. Po predstavení lacnejšieho predplatného Rdio tu máme nové partnerstvo Spotify a siete kaviarní Starbucks. Táto spolupráca je o to zaujímavejšia, že v minulosti Starbucks často spolupracoval práve s Apple.
Partnerstvo Spotify a Starbucks prinesie vylepšené služby pre zákazníkov aj zamestnancov do vyše 7000 pobočiek v USA. Všetci zamestnanci Starbucksu automaticky získajú prémiové predplatné Spotify úplne zadarmo, prostredníctvom ktorého budú môcť ovládať aj hudbu v kaviarniach. Na tvorbe playlistov sa budú môcť podieľať aj verní zákazníci. Cez oficiálnu Starbucks aplikáciu bude možné playlisty nielen prezerať, ale aj prehrávať odkiaľkoľvek, aj po odchode z kaviarne. Predplatitelia Spotify budú navyše dostávať vernostné body vymeniteľné za nápoje v Starbuckse.
komentár
ak sa spoji jeden fastfoodovy srackoid s druhym fastfoodovym srackoidom, co uz len z toho moze vzniknut…
#big shit