Skúšobná lehota aplikácie Apple Music je minulosťou, spoločnosť sa preto v snahe získať čo najviac predplatiteľov rozhodla vytvoriť sériu inštruktážnych videí, vysvetľujúcich zaobchádzanie s aplikáciou. Ani tie však nezabránili odlivu zákazníkov, medzi ktorých patrí aj Sarah Mitroff, redaktorka serveru CNET, ktorá vo svojom najnovšom blogu prezradila, že tejto službe dala šancu na úkor aplikácie Spotify, ale po uplynutí jej skúšobnej lehoty sa opäť vrátila k pôvodne využívanej aplikácii. Mitroff tak urobila kvôli nasledujúcim dôvodom:
1. Krátke playlisty
2. Nedostatočná interaktivita v rámci komunity používateľov
3. Komplikovaný dizajn
4. Nedostatok špeciálnych funkcií v porovnaní so Spotify
5. Problémy so stabilitou výkonu
6. Obmedzené používanie aplikácie zdarma
„Apple Music nie je príšernou službou, jednoducho však nie je pre každého“ – tak znie finálny verdikt nespokojnej zákazníčky. Využívate Apple Music aj vy? Neváhajte a prezraďte nám vaše dojmy!