Reklamná kampaň na Apple Music sa doteraz vzťahovala len na oficiálne stránky, zopár promo videí a samozrejme, niekoľko miliónov iOS zariadení s novou hudobnou aplikáciou. V posledných dňoch sa však Apple rozhodol pre ešte výraznejšiu kampaň. Niekoľko čiernobielych plagátov a billboardov s logom služby v unikátnych fontoch a tvárami hudobníkov sa začalo objavovať vo vybraných svetových metropolách. Medzi ne patria okrem iného ulice San Francisca, stanice metra v Tokiu, autobusové zastávky v Mexico City a billboardy v Los Angeles a Toronte.
Okrem naštartovania novej kampane sa môže Apple Music tešiť aj ďalšiemu napredovaniu. Americký Billboard práve oznámil, že streamy z novej hudobnej služby sa od augusta budú zarátavať aj do ich pravidelných rebríčkov predanej hudby, ktoré uverejňujú každý týždeň – Billboard 200 pre najpopulárnejšie albumy a Billboard Hot 100 pre nové single. Apple Music sa tak zaradí po bok fyzických nosičov, predajov digitálnej hudby a ostatných streamovacích služieb ako Spotify, Rdio, Google Play Music a Tidal.