Reklamy na Apple Music sa začínajú objavovať po svetových metropolách

Reklamná kampaň na Apple Music sa doteraz vzťahovala len na oficiálne stránky, zopár promo videí a samozrejme, niekoľko miliónov iOS zariadení s novou hudobnou aplikáciou. V posledných dňoch sa však Apple rozhodol pre ešte výraznejšiu kampaň. Niekoľko čiernobielych plagátov a billboardov s logom služby v unikátnych fontoch a tvárami hudobníkov sa začalo objavovať vo vybraných svetových metropolách. Medzi ne patria okrem iného ulice San Francisca, stanice metra v Tokiu, autobusové zastávky v Mexico City a billboardy v Los Angeles a Toronte.

apple_music_ad2

Okrem naštartovania novej kampane sa môže Apple Music tešiť aj ďalšiemu napredovaniu. Americký Billboard práve oznámil, že streamy z novej hudobnej služby sa od augusta budú zarátavať aj do ich pravidelných rebríčkov predanej hudby, ktoré uverejňujú každý týždeň – Billboard 200 pre najpopulárnejšie albumy a Billboard Hot 100 pre nové single. Apple Music sa tak zaradí po bok fyzických nosičov, predajov digitálnej hudby a ostatných streamovacích služieb ako Spotify, Rdio, Google Play Music a Tidal.

apple_music_ad4 apple_music_ad7 apple_music_ad5 apple_music_ad6 apple_music_ad1

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.