Reklamná kampaň na iPhone 6 získala prestížne ocenenie

Nielen produkty Apple získavajú mnoho ocenení, ale dokonca aj reklamné kampane na ne. Reklamná kampaň na iPhone 6, ktorú poznáme ako “Shot on iPhone 6”, získala na medzinárodnom festivale kreativity v Cannes prestížne ocenenie Outdoor Lions Grand Prix. Ľudia z branže vedia, že ide o jedno z najcennejších ocenení v reklame. Porota si podľa vlastných slov nevybrala víťaza, ale víťaz si vybral ju. Kampaň Shot on iPhone 6 nie je len skvelým nápadom, ale nápadom, ktorý všetko mení. Piatimi cenami Gold Lion boli ocenené aj jednotlivé plagáty z kampane Shot on iPhone 6. Reklamná kampaň vznikla v spolupráci s TBWA/Media Arts Lab. Naposledy Apple získal toto ocenenie v roku 2013 za reklamnú kampaň na iPad mini v časopisoch.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence vstúpi do EÚ v apríli 2025

Zdá sa, že redesignovaný Mac mini je najväčšou tohtoročnou novinkou, inak sa všetko nesie v duchu príprav na hardvér kompatibilný s Apple Intelligence. Lenže tá bola ohlásená iba pre krajiny mimo EÚ vzhľadom na lokálne regulácie.