Recept na rast predajov v nákupnom centre? Umiestnite tam Apple Store

To, že Apple obchody patria na celom svete k najnavštevo­vanejším a najziskovejším, nie je žiadnou novinkou. Správa Wall Street Journal však ukazuje, že Apple Store má značný prínos nielen pre Apple samotný, ale aj pre prostredie, v ktorom sa nachádza. V nákupných centrách, kde príde Apple Store, stúpajú tržby až o 10 %. Množstvo zákazníkov, ktorých Apple Store do centra naláka, nakupuje aj v ostatných obchodoch. Apple si je toho vedomý, a tak má aj unikátnu pozíciu pri vyjednávaní o nájme. Nájomné má preto často často extrémne nízke v porovnaní s predajmi, čo však spôsobuje tlak na rast nájomného pre ostatných, menších obchodníkov. Niekto ten nájom pre majiteľov nákupného centra zaplatiť musí. Zatiaľ čo Apple môže platiť nájomné približne 2 % zo svojich tržieb, ostatní predajcovia často platia až 15 % z tržieb. Na približne 930 centimetrov štvorcových vygenerujú Apple Stores od 6 do 10 tisíc dolárov.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
FrontPageTech iOS 19 Camera
pokračovanie článku

iOS 19 prinesie redizajn aplikácií po vzore Vision Pro

Operačný systém iOS 19 by mohol okrem ďalších Apple Intelligence funkcií priniesť aj nové dizajnové prvky, ktoré zažili premiéru v operačnom systéme visionOS. Šlo by tak o ďalší spôsob, akým chce Apple zjednotiť výzor svojho softvéru.
iPad Air 2024 Mockup MacBlog
pokračovanie článku

iPad Air 3 možno ponúkne čip M3

Nie je žiadnym prekvapením, že Apple by mohol tento rok uviesť na trh novú generáciu iPad Air vo dvoch veľkostiach a s novším čipom. Otázkou však je, akým.