Phil Schiller: Vďaka našej spolupráci v Apple je MacBook tak výnimočný

Marketingový šéf Phil Schiller hovorí v rozhovore o novom 12-palcovom MacBooku a “intenzívnej spoluprácií” medzi jednotlivými pracoviskami Apple, vďaka čomu sú produkty typu MacBook tak výnimočné.

Schiller vysvetľuje ako sa proces prechodu od konceptu ku výrobe zmenil za posledné desaťročia. Je to najmä výsledok “intenzívnej spolupráce” medzi tímom, ktorý má na starosti priemyselný dizajn a tímom inžinierov v rámci firmy Apple.

,,Od začiatku bol Mac produktom Apple, pri ktorom firma zodpovedala za tvorbu všetkých komponentov: hardvér, softvér, funkčnosť aplikácii a čoraz viac aj internetové služby. To, však, znamená niečo iné teraz a niečo iné to bolo pred dvadsiatimi rokmi,” povedal Schiller.

,,Dnes tieto tímy nie len spolupracujú na vytváraní dizajnu niečoho, ale oni spolu dokonca uvažujú nad doplnkami, ktoré môžu existovať len vďaka integrácií ich pracovísk a riešeniami problémov, ktoré môžu byť vyriešené len vďaka tejto unikátnej výhode.”

Ako príklad takejto spolupráce Schiller uvádza Speaktennu, čo je vlastne kombinácia reprákov a antény pre bluetooth a Wi-Fi v MacBooku. V tomto prípade museli inžinieri dostať obrovské množstvo technológii do veľmi malého priestoru. Toto viedlo aj k vývoju nového typu batérii, ktoré lepšie využívajú priestor vo vnútri hliníkového tela MacBooku.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.