Nová reklama na iPhone predstavuje možnosti fotoaparátu

Apple pokračuje vo svojej reklamnej kampani „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone“ (Ak to nie je iPhone, nie je to iPhone) zverejnením nového videa na svojom YouTube kanále, ktoré sa zameriava na fotografické schopnosti iPhonu.

https://youtu.be/rgQdeni5M-Q

V reklame sú umne usporiadané iPhony do vzorcov, ktoré zobrazujú fotografie a videá. Poukazujú na popularitu iPhonu ako fotoaparátu a jeho jednoduché použitie. Štýl videa napodobňuje ostatné, ktoré sú súčasťou kampane: Loved, iPhone – Hardware & Software a Amazing Apps, ktoré boli zverejnené v júli.

https://youtu.be/wl3PlrPq8sw

 

https://youtu.be/3JnWCSyXLC8

 

https://youtu.be/E3AIeOBTN0g

V rámci svojich najnovších reklamných kampaní nám Apple predstavuje „Prečo nie je nič také, ako iPhone“.  Zameriava sa na funkcie, ktoré odlišujú iPhone od konkurenčných zariadení. Poukazuje na integráciu hardvéru a softvéru, širokú škálu aplikácií, kameru, odolnosť proti malware, Touch ID, a Apple Pay.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.