Microsoft sa v poslednej dobe čoraz viac zameriava na mobilné zariadenia všetkých platforiem, a aby si zabezpečil pevné postavenie v každej kategórii od emailu až po kalendáre, nebojí sa robiť veľké akvizície. Najprv to bol mobilný mailový klient Acompli, ktorý v januári dostal rebranding na Outlook, a hneď mesiac na to Microsoft oznámil, že získal do svojho portfólia obľúbený mobilný kalendár Sunrise. Najnovšie sa spoločnosť zamerala na to-do aplikácie a za bližšie nešpecifikovanú sumu od 100 do 200 miliónov dolárov odkúpila nemecký startup 6Wunderkinder. Tvorca populárneho Wunderlistu podľa všetkého ostane v najbližšej dobe autonómny – to sa týka ako vývoja budúcich produktov, tak aj ich súčasného sídla v Berlíne.
Wunderlist má cez 13 miliónov registrovaných používateľov a natívne aplikácie na všetkých mysliteľných platformách – od iOS, Macu, Androidu a Windowsu až po Apple Watch a webové rozhranie. Integrácia do exkluzívnej aplikácie pre Windows pri súčasnej politike Microsoftu najskôr nehrozí, no bude zaujímavé sledovať, akým smerom sa Wunderlist po tejto akvizícii vyberie.