Jimmy Iovine, hlava Apple Music, čelí kritike za niektoré svoje vyjadrenia počas interview, že súčasné reklamy sú vyrobené preto, lebo nachádzanie hudby pre niektoré ženy je náročné.
Iovine v diskusií dostal otázku, že “čo chcel novou reklamou povedať?”. Odpovedal na ňu, že: “Táto streamovacia služba ponúka užívateľom 30 miliónov skladieb a niekedy je pre ženy, niektoré ženy, ťažké nájsť tú, ktorá by ju uspokojila. Preto playlisty, ktoré ponúka Apple Music sú vyrábané s ľudským dotykom a nie len za pomoci algorytmov.”
Keď Iovine plánoval túto reklamu, predstavoval si situáciu, keď sa ženy stretnú a rozprávajú sa o živote, manželstve, mužoch, trápeniach… a potrebujú k tomu hudbu, ktorá by sedela práve do takejto diskusie. Preto Apple Music produkuje playlisty zamerané na rôzne situácie ako šport, relax a podobne a takisto aj pre situácie ako boli opísané skôr. Je ťažké nájsť správnu hudbu pre situácie, kedy sa ženy zdieľajú o svojich životoch, ale Apple Music vďaka spolupráci na tvorbe playlistov sa dokáže učiť hudobné preferencie svojich užívateľov aj v jednotlivých kategóriach.
Jimmy Iovine sa neskôr ospravedlnil za to, že jeho slová mohli vyznieť sexisticky. Napísal: “Vytvorili sme Apple Music, aby si každý mohol nájsť svoju hudbu jednoduchšie – muži, ženy, mladí aj starí. Naša nová reklama sa zameriava na ženy, čo je dôvodom, prečo som rozprával najmä o ženách, ale samozrejme tieto funkcie pracujú rovnako dobre aj pre mužov. Mohol som uvážiť svoje slová múdrejšie, za čo sa ospravedlňujem.”