Instagram testuje reklamy, ktoré využívajú 3D Touch a Apple Pay

Instagram, ktorého vlastníkom je Facebook, skúša reklamy, ktoré využívajú najnovšie Apple technolģie, 3D Touch a Apple Pay, v snahe získať čo najviac peňazí z aplikácie, ktorá slúži na zdieľanie fotiek.

V prípade 3D Touch, technológia by napríklad umožnila ľuďom, ktorým sa ukáže reklama, prezrieť si viacero produktov poskytovaných firmou, ktorej to je reklama. Apple Pay by umožnilo kúpiť si tieto produkty prakticky okamžite.

Mnohí vývojari len začínajú využívať 3D Touch, ktorý prišiel s novými iPhone 6s a 6s Plus. Napriek tomu, že mnohí už updateli svoje aplikácie, aby vedeli pracovať s touto technológiou, jej využitie je často obmedzené len na náhľad z pracovnej plochy, poprípade jeden – dva príkazy v aplikácií.

Na tento článok, uverejnený na stránke AppleInsider, neskôr reagoval Instagram: “Reklama v mobilných zariadeniach je odvetvie, ktorému sa venujeme. Avšak nie je to niečo, čo práve testujeme.”

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.