Instagram, ktorého vlastníkom je Facebook, skúša reklamy, ktoré využívajú najnovšie Apple technolģie, 3D Touch a Apple Pay, v snahe získať čo najviac peňazí z aplikácie, ktorá slúži na zdieľanie fotiek.
V prípade 3D Touch, technológia by napríklad umožnila ľuďom, ktorým sa ukáže reklama, prezrieť si viacero produktov poskytovaných firmou, ktorej to je reklama. Apple Pay by umožnilo kúpiť si tieto produkty prakticky okamžite.
Mnohí vývojari len začínajú využívať 3D Touch, ktorý prišiel s novými iPhone 6s a 6s Plus. Napriek tomu, že mnohí už updateli svoje aplikácie, aby vedeli pracovať s touto technológiou, jej využitie je často obmedzené len na náhľad z pracovnej plochy, poprípade jeden – dva príkazy v aplikácií.
Na tento článok, uverejnený na stránke AppleInsider, neskôr reagoval Instagram: “Reklama v mobilných zariadeniach je odvetvie, ktorému sa venujeme. Avšak nie je to niečo, čo práve testujeme.”