HTC sa v rámci svojho marketingu snaží prezentovať ako riešenie problému pri výbere medzi Samsungom a iPhonom. Ak tento problém riešite aj vy, riešením je práve HTC One M9, minimálne podľa tejto spoločnosti. Najnovšie sa prezentuje vo svojskej reklame, ktorá sa tvári ako reklama na liek Cellami. Ten by mal pomôcť pacientom s Bi-Phonal Displeasure Disorder, SAD (Samsung Affective Disorder) a iOS (Irritable Operating System). Inými slovami, Cellami vám pomôže, ak trpíte tým, že vlastníte iPhone alebo Samsung. Samozrejme, ak „beriete“ liek HTC One M9, Cellami nepotrebujete. HTC sa teda marketingom celkom úspešne odlišuje od konkurencie, otázka je, či to bude mať úspech u zákazníkov.
komentáre
Úplne netaktná reklama bez akejkoľvek dôstojonosti.
@Mirek – dodavam, ze nudna a vobec nie vtipna. toto by ma skor odradilo od HTC. a to mam HTC celkom rad.
Mne sa reklama pacila. Najma ten tutko v nej. Ale premenoval by som ju na „Salámy“ :-D