Marketingová spoločnosť TapSense odhalila svoje plány na novú reklamnú platformu, ktorá bude určená pre náramkové zariadenia, so zameraním na Apple Watch. Samozrejmosťou majú byť plnohodnotné a interaktívne reklamy, pri tvorbe ktorých budú môcť inzerenti použiť širokú škálu programovaciích nástrojov vrátane SDK. TapSense sa podľa vlastných slov chce odviazať od štandardných foriem inzercie napríklad v podobe bannerov a chce sa zamerať na inovácie a nové reklamné platformy.
Vďaka prepojeniu s Apple Pay by sa vám na Apple Watch mohli v správny moment zobrazovať nielen reklamy obchodov vo vašom okolí, ale aj špeciálne zľavové poukazy a podobne. Apple Watch využívajú GPS z iPhonu, no na rozdiel od neho ich nemusíte vyberať z vrecka, a tak máte reklamy viazané na vašu polohu k dispozícii okamžite na vašom zápästí v ten správny okamih.
Apple Watch majú potenciál spôsobiť rovnakú revolúciu ako iPod či iPhone, čo poskytne inzerentom množstvo príležitostí získať si zákazníkov modernými reklamami. Apple sa zatiaľ k reklamám na Apple Watch nevyjadril, a tak nie je zrejmé, či má svoje plány s vlastnou platformou iAd aj pre inteligentné hodinky.
Reklamy na mobilných zariadeniach majú veľký význam a náramkové zariadenia zrejme nebudú výnimkou. Ich význam dokazuje aj iOS App Store, ktorý je plný bezplatných aplikácií a hier, ktorých vývojári žijú práve z príjmov z reklamy, ktorá sa v ich aplikáciách zobrazuje.
komentáre
ak už má byť reklama aj v hodinkách,
tak to je už čístá katastrofa,
to radšej nech ani nebudú žiadne iWatch
dufam, ze watch-ky maju funciu “nastavenia, sukromie, reklama, obmedzit reklamu”