Čo vidia v Apple Watch marketingové spoločnosti? Ďalšiu reklamnú plochu

Marketingová spoločnosť TapSense odhalila svoje plány na novú reklamnú platformu, ktorá bude určená pre náramkové zariadenia, so zameraním na Apple Watch. Samozrejmosťou majú byť plnohodnotné a interaktívne reklamy, pri tvorbe ktorých budú môcť inzerenti použiť širokú škálu programovaciích nástrojov vrátane SDK. TapSense sa podľa vlastných slov chce odviazať od štandardných foriem inzercie napríklad v podobe bannerov a chce sa zamerať na inovácie a nové reklamné platformy.

Vďaka prepojeniu s Apple Pay by sa vám na Apple Watch mohli v správny moment zobrazovať nielen reklamy obchodov vo vašom okolí, ale aj špeciálne zľavové poukazy a podobne. Apple Watch využívajú GPS z iPhonu, no na rozdiel od neho ich nemusíte vyberať z vrecka, a tak máte reklamy viazané na vašu polohu k dispozícii okamžite na vašom zápästí v ten správny okamih.

Apple Watch majú potenciál spôsobiť rovnakú revolúciu ako iPod či iPhone, čo poskytne inzerentom množstvo príležitostí získať si zákazníkov modernými reklamami. Apple sa zatiaľ k reklamám na Apple Watch nevyjadril, a tak nie je zrejmé, či má svoje plány s vlastnou platformou iAd aj pre inteligentné hodinky.

Reklamy na mobilných zariadeniach majú veľký význam a náramkové zariadenia zrejme nebudú výnimkou. Ich význam dokazuje aj iOS App Store, ktorý je plný bezplatných aplikácií a hier, ktorých vývojári žijú práve z príjmov z reklamy, ktorá sa v ich aplikáciách zobrazuje.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence vstúpi do EÚ v apríli 2025

Zdá sa, že redesignovaný Mac mini je najväčšou tohtoročnou novinkou, inak sa všetko nesie v duchu príprav na hardvér kompatibilný s Apple Intelligence. Lenže tá bola ohlásená iba pre krajiny mimo EÚ vzhľadom na lokálne regulácie.