Apple pokračuje vo svojej kampani zameranej na Apple Watch a ich miesto v našom každodennom živote a zverejňuje štyri nové, 30 sekundové reklamné spoty, tentoraz zamerané na deti, fitness a cestovanie. Prvý s názvom Closer sa sústreďuje prevažne na komunikáciu s rodinou pomocou kresieb a digitálnych dotykov, Goals nám zase prezentuje fitness funkcionalitu hodiniek a posledné dva, pod názvom Berlin a Beijing, ukazujú využitie Apple Watch počas cestovania do cudziny. Reklamy sú priamym pokračovaním predošlých videí, ktoré Apple propagoval pri aprílovom spustení predaja, a rovnako ako vtedy, aj teraz sa snaží ukázať využitie hodiniek v dennej praxi a presvedčiť ľudí, akým spôsobom môžu zapadnúť do ich života. To sa ukazuje ako pomerne ťažká úloha – na rozdiel od telefónov a tabletov sa zdá, že na túto otázku zatiaľ ešte nikto nemá konkrétnu odpoveď.
https://www.youtube.com/watch?v=1qYMJjTxJnM
https://www.youtube.com/watch?v=yovbI8DOMpk
https://www.youtube.com/watch?v=ZEd6aKdeC8g
https://www.youtube.com/watch?v=Of0UWpK5bEo