Apple zverejnil štyri nové reklamy na Apple Watch

Apple pokračuje vo svojej kampani zameranej na Apple Watch a ich miesto v našom každodennom živote a zverejňuje štyri nové, 30 sekundové reklamné spoty, tentoraz zamerané na deti, fitness a cestovanie. Prvý s názvom Closer sa sústreďuje prevažne na komunikáciu s rodinou pomocou kresieb a digitálnych dotykov, Goals nám zase prezentuje fitness funkcionalitu hodiniek a posledné dva, pod názvom Berlin a Beijing, ukazujú využitie Apple Watch počas cestovania do cudziny. Reklamy sú priamym pokračovaním predošlých videí, ktoré Apple propagoval pri aprílovom spustení predaja, a rovnako ako vtedy, aj teraz sa snaží ukázať využitie hodiniek v dennej praxi a presvedčiť ľudí, akým spôsobom môžu zapadnúť do ich života. To sa ukazuje ako pomerne ťažká úloha – na rozdiel od telefónov a tabletov sa zdá, že na túto otázku zatiaľ ešte nikto nemá konkrétnu odpoveď.

https://www.youtube.com/watch?v=1qYMJjTxJnM

https://www.youtube.com/watch?v=yovbI8DOMpk

https://www.youtube.com/watch?v=ZEd6aKdeC8g

https://www.youtube.com/watch?v=Of0UWpK5bEo

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence vstúpi do EÚ v apríli 2025

Zdá sa, že redesignovaný Mac mini je najväčšou tohtoročnou novinkou, inak sa všetko nesie v duchu príprav na hardvér kompatibilný s Apple Intelligence. Lenže tá bola ohlásená iba pre krajiny mimo EÚ vzhľadom na lokálne regulácie.