Podľa správy z Cult of Mac, Apple spustil pop-up notifikácie pre majiteľov starších iPhonov, očividne v snahe zvýšiť tržby s blížiacimi sa sviatkami. Zdroj tvrdí, že reklama, ktorá opistuje iPhone 6s ako “šialene silný”, nabehne na starších zariadeniach ako iPhone 6, keď otvoria aplikáciu App Store.
Reklama určite nie je viazaná na novú verziu iOS 9.2, nakoľko aj ľuďom, ktorí stále používajú iOS 9.1 sa zobrazuje pri vstupe do App Store.
Ak užívateľ zvolí možnosť “Learn More”, automaticky ho to prelinkuje na patričnú sekciu na stránke Apple Storu, kde sa môže dočítať o detailoch iPhonu 6s, poprípade si ho následne zakúpiť. Reklama sa dá preskočiť tým, že užívateľ stlačí možnosť “skip” v pravom hornom rohu.
Apple nezvykne používať takúto metódu reklamy. V skutočnosti, väčšina ľudí reaguje na takýto typ reklám skôr negatívne, čo znamená, že sa to Apple môže vypomstiť, najmä ak z toho vytvorí tradíciu propagovania svojich produktov do budúcna.